אחסון ארוך טווח

אתם רוצים לשנע חפצים ממקום למקום. אלו יכולים להיות חפצים בעלי ערך, גדולים או קטנים, כבדים או קלים, משמעותיים וחשובים עבורכם, אם בפן השימושי, אם בפן הסנטימנטלי-רגשי, או אם בשניהם גם יחד. לעיתים רבות, בעת שאנו מבצעים שילוח בינלאומי, או מכינים אריזה לייצוא, אנו מחפשים לתכולת החפצים פיתרון זמני. זה יכול להיות בגלל מעבר דירה, רילוקשיין שלוקח זמן ועוד שלל סיבות. במקרים כאלו, נוכל להשתמש בפיתרון האידיאלי ביותר, והוא אחסנה.

פתרונות אחסון

אחסנה של חפצים, כפי שציינו, יכולה להתרחש מסיבות שונות ויכולה להיות פיתרון מצוין עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. אחסנה של חפצים במקום ייעודי עם הקפדה ושמירה על אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, יכולה להבטיח, כי גם כאשר מדובר במצב זמני, החפצים שלכם נשמרים ונמצאים במקום בטוח.

אחסנה- בתנאים הטובים ביותר

קודם כל, בטיחות. כשאנחנו מדברים על אחסנה של חפצים שמשמעותיים לנו, חשוב במיוחד לשים לב כי אנו מאחסנים אותם במקום הבטוח ביותר. בחברת איגל שיפינג, תמצאו שירותי אחסנה ברמה הגבוהה ביותר, הכוללים אבטחה צמודה ואזעקות שיכולות להתריע בכל עת על סכנות שעלולות להתרחש. שירותי האבטחה משולבים במערכת חכמה שמאפשרת לפקח ולשמור על ערנות גבוהה בשטח במשך 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. בנוסף לכך שמאבטחים את המקום, מומלץ לבטח את החפצים, כך שבמקרה של גניבה, או כל נזק אחר שעלול להיגרם, תהיו מבוטחים ותוכלו לקבל פיצויים עבור זה.

תנאי אקלים המותאמים לחפצים. לכל חפץ, בהקשר למטרתו וייעודו, תנאי אקלים שונים וחשובים. בחברת איגל שיפינג, תמצאו שטחי אחסון שיספקו תנאי אקלים שונים עבור כל החפצים.

תאי אחסון מגוונים. כאשר אנו מדברים על מגוון רחב של חפצים בגדלים שונים המיועדים למטרות שונות, יש חשיבות גדולה לכך שיהיו תאי האחסון מגוונים. זאת על מנת לשמור על החפצים בצורה המיטבית ביותר, בצורה שתועיל, ולא חלילה, תגרום לנזקים. בחברת איגל שיפינג תוכלו למצוא מגוון רחב של תאי אחסון המיועדים לחפצים שונים ומגוונים.

שילוח בינלאומי? אריזה לייצוא? רק באיגל שיפינג!

בעת שאתם באים לבצע שילוח בינלאומי, או אריזה לייצוא, מדובר בתהליך שיכול להיות מורכב ורגיש, מבחינת פרמטרים רבים. הוא יכול להימשך זמן רב, לכלול בירוקרטיה רבה וסחבת שתגרום לכם להיות עייפים במיוחד. באם אתם מחפשים שטח אחסון זמני, מכל סיבה שהיא, תוכלו להשתמש בשירותי אחסנה של חברת איגל שיפינג. כאשר לחברה ניסיון של מעל 30 שנה ומשלבת מומחיות ומקצועיות, לצד שיתופי פעולה עקביים עם חברות שילוח בינלאומיות בתחום, ועשרות אלפי לקוחות מרוצים.

באם אתם מבצעים שילוח בינלאומי, או אריזה לייצוא, אל תהססו, פנו עוד היום לחברת איגל שיפינג ותיהנו משירות מקצועי, איכותי. הטוב ביותר!

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il