יבוא ויצוא עושים רק עם איגל שיפינג

בשנים האחרונות, הנושא של יבוא ויצוא כחלק מהסחר הבינלאומי ממשיך לגדול ומתנהל בהיקפים כספיים אדירים החיוניים לכלכלה של כל מדינה. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, אנשים רבים מייבאים ומייצאים מוצרים מכל ולכל רחבי העולם.
יש לקחת בחשבון כי על מנת לעסוק בתחום של יבוא ויצוא, יש צורך בהכרת התקנים והחוקים של המדינות איתם תקיימו פעילויות סחר.
בעמוד זה תוכלו למצוא מידע חשוב בנושא של יבוא ויצוא:

יבוא ויצוא

חושבים על יבוא?

יבוא הינו תהליך של סחר בו מועברים סחורות ממדינה למדינה על ידי ביצוע שילוח בינלאומי. בין אם אתם חברה או אדם פרטי הרוצה לייבא מוצרים, על פי חוק אתם מחויבים במיסים שונים הנקבעים על ידי רשויות המכס.

חשוב להפנות את תשומת ליבכם לכך שישנם כמה סוגים שונים של יבוא, דבר המשפיע על מחירי המיסים בהם תחויבו. במידה ותרצו לייבא מוצרים בצורה המהירה והיעילה ביותר, מומלץ להיעזר בעמיל מכס. עמיל המכס הוא סוכן מכס מקצועי ומוסמך הבקיא בנהלי הרשויות השונות ובתקנים הנדרשים בכל מדינה ממנה תרצו לייבא סחורות. איש המקצוע יחסוך מכם את ההתעסקות עם הליכי הבירוקרטיה הארוכים, יעזור לכם לעמוד בתקנים הנדרשים ויאפשר לכם לזרז את תהליך הייבוא.

במידה ותרצו למכור שירותים וסחורות ממדינה למדינה בדרכי הסחר הבינלאומי, יש לעמוד בדרישות של רשויות המכס במדינת היבוא ובמדינת היצוא. תהליך היצוא יכול להתבצע בדרכים שונות, דוגמא לכך היא תהליך של יצוא עקיף, בו אדם או חברה, מייצאים דרך יצואן אחר.

מה הבירוקרטיה בתהליך יצוא?

ייצוא מוצרים מחייב דגש רב על דרישות הרשויות, אי עמידה בדרישות תוביל לעיכוב התהליך ואף להוצאות נוספות ומיותרות. בעת תהליך הייצוא יש להתייחס לכמה מרכיבים מרכזיים: הסכמי סחר בינלאומיים, המסמכים הנדרשים, שיטות התשלום, ביטוח יצוא והובלה בינלאומית.
בנוגע להסכמי הסחר, יש להתייחס לעובדה כי עסקת מכירה וקניה בין יצואן ליבואן מורכבת מכמה חוזים. חוזה מכר, ביטוח, תשלום והובלה. לגבי שיטות התשלום, יש לשים לב לארבע שיטות תשלום מרכזיות: חשבון פתוח, תשלום מראש, דוקומנטים לגבייה ואשראי דוקומנטרי ( הדוקומנטים הם התחייבות של בנק פותח לתשלום עבור המוטב/יצואן את הסכום שננקב בעסקה).

בסחר הבינלאומי ישנם מסמכים מרכזיים החיוניים מאוד לקידום תהליך הייצוא. מדובר במסמכים הבאים: רשומון יצוא, תעודת מקור ושטר מטען. על מנת לייצא את המוצרים, כדאי להיעזר בחברת שילוח שתבצע את ההובלה של הסחורה. על היצואן להיות מודע לחשיבות ההובלה ולשירותי עמילות מכס, ועל כן יש לבחור בחברת שילוח מנוסה.

בכל הקשור לביטוח יצוא, ישנם שלושה סוגים עיקריים שעליכם להכיר. ישנם ביטוחים מסוג A, וביטוחים מסוג B ו- C.
בתור יצואנים, חשוב שתכירו לעומק את מרכיבי תהליך היצוא, כך תוכלו לנהל את התהליך בצורה יעילה.

אריזה ליצוא

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך יבוא ויצוא ומבחינת הלקוח המקומי (ובאחריותו) הוא לדאוג לאריזה ליצוא איכותית ומתאימה שתגן על הציוד ותאפשר לקונה לקבל את הסחורה בשלמותה. וודאו כי אתם אורזים את המוצר היטב, טעויות בנושא זה עלולות להיות יקרות ויכולות לגרום לכם לאבד לקוחות.

אריזה טובה היא חלק משירות טוב ומשמירה והגנה על שלמות המוצר. אריזה לייצוא דורשת דגשים ייחודיים ולכן מומלץ לעבוד עם חברת שילוח המציעה שירות שכזה. אריזה לייצוא אמורה לשמור על המטען מפני פגעי הדרך.

אריזה לייצוא צריכה להציג בצורה ברורה ותקינה את פרטי המשלוח כך שהתהליכים בצד השולח ובצד המקבל יבוצעו בצורה מהירה.
לסיום, אם אתם מעוניינים לייבא ולייצא, התייחסו לדרישות המכס, למדו היטב את מרכיבי היצוא והיעזרו באנשי מקצוע מתאימים בהובלת הציוד ובניהול התהליך מול הרשויות השונות. בנוסף שימו לב – בעיקר בתחום הייצוא – לכך שחברת השילוח מציעה שירותי אריזה. במידה ותקפידו על דברים אלו, תוכלו לייבא ולייצא ביתר קלות.

עוד על יצוא ויבוא תוכלו לקרוא פה

חברת איגל שיפינג בעלת מומחיות ביבוא ויצוא

איגל שיפינג כחברה מהמובילות בתחום שילוח בינלאומי מציעה פתרונות היקפיים מגוונים בכל הקשור לנושא. בין השאר מציעה החברה שירותי עמילות מכס, שילוח, אריזות לייצוא, אחסנה לטווח ארוך ועוד. צרו אתנו קשר בכל שאלה ונשמח לסייע.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il