יבוא חפצים אישיים – מעניקים לכם יחס אישי

בזמן המעבר ממדינה אחת לאחרת אחד מן הדברים הכי חשובים הוא ייבוא חפצים אישיים – העברת החפצים שלכם בבטחה ובמהירות. באיגל שיפינג אנו מודעים לחשיבות ולרגישות של הנושא, לכן אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי ומנוסה שדואג כי הציוד יישמר ויעבור אליכם בבטחה. על מנת שתוכלו לחסוך זמן יקר והתעסקות עם הליכי הבירוקרטיה, אנו באיגל שיפינג נעניק לכם ליווי אישי צמוד וצוות מומחים מקצועי לאורך כל הדרך.

יבוא חפצים אישיים מצריך תכנון מקדים וייעוץ מקצועי

לאחר שהחלטתם לחזור או לעלות ארצה, יש לבצע תכנון מקדים של המעבר, זאת על מנת להימנע מעיכובים ותקלות בזמן המעבר. על מנת שהכל יעבור בצורה חלקה, באיגל שיפינג אנו ניתן לכם ייעוץ מקצועי כבר בשלב התכנון. במהלך הייעוץ המקצועי נעריך את הנושא של ייבוא חפצים אישיים ובכלל זה את כמות התכולה והחפצים שתרצו להעביר ואת דרך הייבוא האידיאלית, נדריך אתכם לגבי המסמכים שיש להכין ובהתאם לכך ניתן לכם הצעת מחיר מסודרת.

טיפול בנושאי מכס יבוא אישי

אנו נתאים עבורכם פתרון שעונה על הצרכים האישיים שלכם ומאפשר לכם לקבל את החפצים האישיים שלכם בהתאם ללוח הזמנים שסוכם מראש. הקפידו על תכנון מקדים מראש וארגון מסודר של ייבוא חפצים אישיים. כך תחסכו בזמן יקר ותימנעו מהסתבכויות מיותרות בזמן המעבר.

מעבר לכך, מבין שירותי החברה טיפול בכלל נושא מכס יבוא אישי. אנו מעניקים שירותי עמילות מכס מקצועיים. לפיכך, נשמח להעמיד לרשותכם עמיל מכס מקצועי ואיכותי אשר יאפשר לכם להיות שקטים ולדעת כי אינכם משלמים תשלומי מכס יבוא אישי מיותר וכבדים.

חשוב לציין כי באיגל שיפינג אנו מעניקים חבילה כוללת של שירותים והכל תחת קורת גג אחת. כאשר מדובר על מכס יבוא אישי, אנו דואגים מלבד שירותי עמילות מקצועיים, גם לטיפול בניירת הנדרשת ועד לשחרור מלא מהמכס, טיפול במטען ושילוח מתאים ליעדו.

ייבוא חפצים אישיים

ליווי אישי ומקצועי לעולים חדשים או תושבים חוזרים

תושבים רבים ששהו בחו”ל במשך שנים והחליטו לחזור לארץ או תושבים המבצעים עלייה לארץ צריכים לייבא את החפצים האישיים שלהם בצורה המהירה והיעילה ביותר.

איגל שיפינג מעניקה לכם ייעוץ מקצועי שמאפשר לכם להבין איך מתנהל התהליך מול רשויות המכס, מס הכנסה, משרד הקליטה ומול כל גורמי המפתח בתהליך. החברה מודעת למורכבות הרבה ולבירוקרטיה המעכבת, ובזכות ניסיונה המקצועי היא מצליחה לקדם את התהליך במהירות ומאפשרת לכם לחסוך בזמן יקר ולהימנע מהתעסקות מורכבת עם הליכים אלו.

הצוותים שלנו ילוו אתכם כבר משלב תכנון המעבר. בשלב זה נעריך את משקל החפצים שלכם, נקשיב לצרכים שלכם ובהתאם לכך נתאים לוח זמנים. לאחר השלב בו נתאים עבורכם פתרון מקצועי נתחיל בעבודה. יחד איתכם נארגן את המסמכים הנדרשים, נקבע את סוג האריזות הנחוצות לייבוא מוצלח וניתן לכם הערכה לוגיסטית מדויקת ועצות מקצועיות שיאפשרו לכם לבצע את המעבר על הצד הטוב ביותר.

יבוא אישי של רכבים רק עם איגל שיפינג

באיגל שיפינג אנו מעניקים שירותי שילוח אחראיים ומקצועיים שכוללים ייבוא חפצים אישיים מכל מקום בעולם לכל מקום. אנו נלווה אתכם תוך ההליך הבירוקרטי מול משרדי הממשלה השונים ומול רשויות המכס לכל אורך התהליך מתחילתו ועד סופו, ונדאג להעברה ולייבוא של הציוד שלכם מכל מקום שיידרש, זאת תוך כדי הקפדה על קיום הנהלים הנדרשים ועל העברת הציוד ביעילות ובמהירות. בזכות הניסיון הרב של מחלקת עמילות המכס שלנו תוכלו ליהנות משחרור מהיר של החפצים האישיים שיובאו, ללא תקלות ועיכובים בדרך. למידע על יבוא רכב מחול, לחצו כאן.

צרו אתנו קשר למידע נוסף והתייעצות.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il