רילוקיישן לארה”ב – ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות

החלום הוורוד של אחוז גדול מכלל הישראלים הוא מעבר לארה”ב הברית, ארץ האפשרויות הבלתי נדלות ובה אינספור הזדמנויות עסקיות מכל הסוגים. לכן רילוקיישן לארה”ב הוא סוג של חלום שהופך למציאות. האמונה שבארה”ב אפשר להצליח בגדול, הרצון לשפר את האנגלית וליצור חוויות חדשות, ההתנסות עם מגורים בחו”ל, השאיפה להגדיל את השכר ולהגיע לעצמאות כלכלית, האפשרות לקידום משמעותי, כל אלו ועוד הן סיבות טובות למעבר לארה”ב.

רילוקיישן לארה"ב - איגל שיפינג שילוח בינלאומי

רילוקיישן לארה”ב כרוך בלא מעט אתגרים

חשוב להבין שלא הכל ורוד ומעבר לארה”ב כרוך בלא מעט אתגרים. מדובר במדינה אחרת, בעלת שפה, תרבות ומנטליות משלה כך שההשתלבות בה תבוא לידי ביטוי בכמה וכמה רבדים. כמו כן אם אתם עוברים עם משפחה יהיה עליכם לדאוג גם להשתלבותם של בני המשפחה שמצטרפים. מדובר במסע לכל הדעות ולו צדדים בירוקרטיים, לוגיסטיים ורגולטורים. התוצאות שלו אולי יהיו טובות, אך כדי להגיע לשם יש להתחיל בתכנון נכון ולקבל עזרה מקצועית מטעם מומחים לתחום.

למעבר קל וחלק פנו לחברה מקצועית

מעבר לארה”ב ידרוש מכם המון מאמצים והתעסקות. עליכם להוציא ויזה, להנפיק אישורים מתאימים, לחפש אחר דירות, למצוא בתי ספר לילדים תנו לנו לדאוג למעבר ולשילוח נטו. עזרתה של חברה מקצועית אשר מספקת שירותי שילוח בינלאומי יכולה רק לעזור לכם ולהפוך את תהליך המעבר, לפשוט יותר , לכמה שיותר יעיל ומיטבי. חברת השילוח תדאג להכל ותספק ליווי מקצועי ואישי לכל אורך הדרך החל מרגע האריזה ועד ההגעה לביתכם החדש. כך אתם תוכלו להתמקד בחיפוש דירות, בתי ספר , אישורים ואשרות , ותזכו למעבר קל ולשקט נפשי עם הידיעה שכל הנושא של השילוח והמכס מטופל כמו שצריך.

הגעתם ליעד – אנו כאן כדי להפוך כל רילוקיישן לפשוט

תהליך המעבר עצמו גם הוא אינו פשוט ויש המון דברים שצריך לדאוג להם כמו למשל אריזה, אחסון הציוד שאינכם לוקחים עמכם, שילוח התכולה, מיסוי ומכס, פריקה ועוד. אנו בחברת איגל שיפינג מודעים לקושי ומעוניינים להקל עליכם ולשפר את המצב. לכן מציעים לדאוג לכל נושא השילוח מכל ההיבטים. מילוי טפסים, בקשת אישורים, תכנון המעבר, ליווי מלא, שילוח התכולה ליעד החדש, אחסון התכולה שנשארת ודאגה לכל הפרטים גדולים כקטנים, זוהי המעטפת שאנו מספקים ובכך הופכים את המעבר שלכם לפחות מאיים ולהרבה יותר ידידותי.

עוברים לארה”ב? הגעתם למקום הנכון. חברת איגל שיפינג מתמחה ברילוקיישן לארה”ב ותשמח ללוות אתכם לכל אורך התהליך!

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il