שילוח יצירות אמנות ברחבי העולם

חושבים על שילוח יצירות אמנות? אצלינו באיגל שיפינג זאת האומנות שלנו! אנו נוטים להתייחס לכל שילוח מטען בצורה בטוחה ומקצועית, קל וחומר כאשר אנו משלחים יצירות אמנות. בזכות הניסיון העתיר של למעלה משלושים שנות פעילות בתחום שילוח בינלאומי לכל רחבי העולם, צברנו את הידע, הניסיון והמקצועיות הנדרשת על מנת לדאוג כי יצירות האמנות יגיעו בשלום לכל מקום שתרצו.

שילוח יצירות אמנות הוא לא סתם שילוח!

כל פריט אותו אתם בוחרים להעביר הוא רגיש וחשוב, אך הדבר נכון עוד יותר כאשר מדובר על שילוח יצירות אמנות. חפצי אמנות הם חפצים ייחודים ויקרי ערך וכך אנחנו מתייחסים אליהם באיגל שיפינג. אנו מגלים רגישות רבה לנושא ובכדי לשמור על יצירות אמנות, אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי בעל ניסיון רב בכל הקשור לטיפול עדין וזהיר. הצוות נוקט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים לצורך מניעת כל נזק אפשרי, כך שיצירות האמנות יגיעו אל היעד באותו מצב בו הן נשלחו.

שילוח יצירות אמנות

ייבוא / ייצוא חפצי אמנות דורש עבודה מקצועית

צוות השילוח של איגל שיפינג מיומן בשיטות אריזה ושינוע המתאימות לכל סוגי המטענים והחפצים. הצוות המקצועי יעניק לכם ייעוץ מקצועי וליווי אישי מתחילת התהליך ועד להגעת חפצי האמנות שלכם ליעדם בשלמותם.
באיגל שיפינג העובדים משתמשים במארזי עץ וקרטון איכותיים ועמידים לצורך שילוח יצירות אמנות. מארזים אלו מגנים על היצירות שלכם בצורה המיטבית. אריזת חפצי האמנות נעשית רק לאחר בדיקה יסודית של המטען ולאחר שמעריך מקצועי בוחן את היקף התכולה והיבטים נוספים כגון: יעד ההובלה, לוחות זמנים והיקף העבודה.

שילוח יצירות אמנות עם הגנה מקסימאלית

הבדיקות היסודיות והמקצועיות נועדו להבטיח את שלמות החפצים ולדאוג שתזכו למחיר הוגן ולשירות מקצועי ויעיל שכולל עמידה בלוחות הזמנים שלכם. באיגל שיפינג אנחנו מודעים לחשיבות המשלוח עבורכם, לכן לאחר השלב בו אנו מאפיינים במדויק את סוג המטען, אנו מתאימים עבור חפצי אומנות את הפתרונות היעילים והבטוחים ביותר תוך התחשבות בכל הגורמים שעשויים להשפיע על המשלוח.

בין הגורמים אנו שמים דגש על:

  • מניעת רטיבות ולחות
  • מניעת פגיעה על ידי טמפרטורות קיצוניות
  • איטום האריזה ברמה הדרושה
  • הגנה מפני פגיעה פיזית

ליווי צמוד לכל שילוח של יצירות אמנות

אנו מעמידים לרשותכם את הצוות המקצועי שלנו בכל שלב בתהליך המשלוח, החל מהייעוץ הראשוני והערכת התכולה ועד לשלב בו חפצי האומנות יגיעו אל היעד בשלמותם. באיגל שיפינג אנו מתייחסים לכל חפצי האמנות הנשלחים באמצעותנו כאל יצירת האמנות החשובה ביותר שיש. באמצעות רגישות, ניסיון מקצועי ונקיטת אמצעי זהירות מתאימים, אנו דואגים שחפצי האומנות שלכם יגיעו אל היעד שנקבע, בזמן שנקבע וללא רבב.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il