רכב ביבוא אישי – רק עם איגל שיפינג

פעמים רבות אנו חושבים, מדוע מחירי הרכב בפערים כה משמעותיים מחו”ל? בנוסף, הרבה פעמים רוצים לייבא רכב מיוחד לארץ, בין אם מדובר ברכב יוקרה או רכב משפחתי סטנדרטי, שפשוט אין להשיגו בישראל. פתרון של רכב מיובא, יכול להיות רלוונטי עבר כל אחד ואחת, בעיקר שבוחרים לעשות זאת עם איגל שיפינג.

יבוא מכוניות יוקרה, קלאסיות או רגילות

רכישת כל רכב באשר הוא במדינת ישראל, עשוי להיות יקר. הסיבות העיקריות לכך הן בעיקר מחירי המיסוי, אך כוללות בתוכן גם את הרווח של יבואניות הרכב הרשמיות. ישנן יתרונות רבים בקניית רכב מיבואן רשמי. החל מהאחריות לרכב וכמובן, יבוא הרכב אינו צריך להטריד את הקונה. החברה ממנה מתבצעת הרכישה מטפלת בכלל ההליכים הבירוקרטיים הקשורים לרכב, הגעתו ושחרורו מהמכס. החיסרון העיקרי, הוא המחיר היקר, מחיר הכולל מיסוי ורווח היבואן. קל וחומר כאשר מדובר על יבוא של רכבי יוקרה. חיסרון נוסף הוא שלא תמיד ניתן למצוא אצל אותם יבואנים רשמיים את כלל הדגמים (בעיקר כאלו שאינם נחשבים רווחיים לייבוא).

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר כאלו הבוחרים באפשרות רכב ביבוא אישי. ניכר כי בזכות תהליך הגלובליזציה בכל רבדי העולם המודרני, נושא יבוא ויצוא בכללי לישראל וממנה צובר תאוצה גבוהה מאוד. יתרון נוסף שקיים כיום, הוא חברות שילוח בינלאומי מקצועיות ואיכותיות המאפשרות שילוח קל ומהיר. לנו באיגל שיפינג, בזכות ניסיון עשיר של למעלה משלושה עשורים במתן פתרונות יבוא מושלמים. אנו מעניקים חבילת שירות כוללת תחת קורת גג אחת ומקנים פתרונות מקצועיים עבור רכב ביבוא אישי מכל סוג שהוא וכפוף לתנאי וחוקי היבוא לישראל. 

הרכב שתמיד חלמתם עליו?  אנחנו נעזור להגשים את החלום

 כאשר בוחרים רכב ביבוא אישי, מגלים עולם שלם של היצע של רכבים. חלקם אף בכלל לא מוכר לשוק הישראלי, בשל אי יבוא הדגם על ידי היבואנים הרשמיים (שיקולי עלות אל מול תועלת). דבר חשוב שיש לתת עליו תשומת לב – רוב יבוא המכוניות באופן אישי מהווה יבואן של מכוניות משומשות, אך עדיין רמת ההיצע היא גבוהה מאוד ואף יחס מחיר הקנייה הוא לרוב מאוד משתלם. 

לאחר שמצאתם את הרכב אותו אתם מעוניינים להביא לישראל (ישנם מספר לא מועט של ספקים מורשים שלרוב מולם תבצעו את הליך הרכישה), ישנם היטלים ומסים שיש לשלם (חלקן במדינת המוצא ממנה יוצא הרכב וחלק מן המסים הם מסים בישראל). דבר חשוב שיש לקחת בחשבון: כאשר מדובר על רכב ביבוא אישי, מותר הביא אך ורק רכב שחודש ושנת העלייה שלו לכביש, אינה עולה על תקופה של שנתיים). בשל כך, כדאי להתחשב בכל נושא הבירוקרטיה הכרוכה ולקחת מרווח ביטחון חשוב.

במה איגל שיפינג עוזרת לכם?

יבוא של כלי רכב לישראל, דורשת המון סבלנות, טיפול בלא מעט ניירת, כמו גם תשלומים רבים. אנו באיגל שיפינג נשמח להעמיד לרשותכם שירותי שילוח ימי מקצועיים ומהירים, כמו גם שילוח יבשתי לאחר הגעת המטען היקר לישראל. בנוסף, נשמח להעמיד לרשותכם צוות מקצועי ומיומן אשר ייתן לכם את כלל הידע הנדרש לקראת ביצוע השילוח. 

בשל העובדה שחלק ארוך מן התהליך מתבצע מול הספקים בחו”ל ומעט אף בשלט רחוק, ישנם דברים רבים אשר מומלץ להיזהר מהם. החל מהזמנה אצל ספקים לא מורשים ולא מומלצים, בין בדיקה שאינה תואמת את המציאות, תשלומים מיותרים או טיפול לא נכון בירוקרטית אשר עשוי לעכב את כניסת הרכב לישראל ואף חריגה ממשך הזמן המותר ליבוא רכב (עשרים וארבעה חודשים ממועד עליית הרכב לכביש). 

אנו באיגל שיפינג נשמח לעמוד לרשותכם בנושא יבוא רכב, בזכות הניסיון עתיר השנים שלנו. אלפי לקוחות החברה המרוצים יודעים כי בחירה באיגל שיפינג משאירה אתכם בראש שקט. אנו נדאג לשילוח בינלאומי, שירותי עמילות מכס והובלת הרכב החדש עד ליעדו. 

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il