אחסון או אכסוןאחסון או אכסון? מה אתם באמת צריכים?

לא בטוחים אם אתם מחפשים מקום לאכסן או לאחסן? אתם לא לבד – השפה העברית מלאה במילים חמקמקות, כמו אספקה והספקה, התראה והתרעה, וכן, גם אחסנה או אכסנה.

החלטנו לעשות לכם קצת סדר, ולספר לכם את ההבדל בין שתי המילים החמקמקות האלו. לפי האקדמיה ללשון עברית, המילה אכסון פירושה ‘אירוח’ או ‘מתן מקום לינה’ – כמו אכסניה, מלון או פונדק, והיא חדרה ללשון חז”ל מן היוונית. כלומר, אכסנה פירושה מתן מקום לינה לבני אדם. החסנה, לעומת זאת, פירושה ‘שמירה’ או ‘החזקה במחסן’ של חפצים ואובייקטים דוממים – כמו מחסן, והיא לקוחה מן הערבית, אם כי ניתן למצוא עדויות גם בעברית המקראית (“וְהָיָה סַחְרָהּ וְאֶתְנַנָּהּ קֹדֶשׁ לַה’ לֹא יֵאָצֵר וְלֹא יֵחָסֵן” (ישעיהו כג, יח).

אם אתם מתבלבלים, זכרו: –

מאכסנים בני אדם ומאחסנים חפצים!

אם אתם עדיין לא לגמרי שם, גם השפה האנגלית ועולם המחשבים יכולים לעזור לכם. Storage, לדוגמה, זו המילה לאחסון של נתונים במחשב ושמירה עליהם, כלומר אחסנה. לעומת זאת, המילה Hosting במחשבים מתייחסת לאכסון של אתרים על גבי שרתים, כלומר אירוח שלהם.

עכשיו כשזה קצת יותר ברור – האם אתם מחפשים אכסנה או אחסנה? אם דווקא האחרון, יש לנו פיתרון פשוט ומצוין בשבילכם – להתקשר לאיגל שיפינג! איגיל שיפינג היא חברה המתמחה באחסנה (עם ח’!) של ציוד, ועובדת הרבה עם אנשים שעושים רילוקשיין. עם איגל שיפינג ניתן להשכיר מקום אחסון, והצוות המקצועי ידאג לשמור אותו מאובטח ושמור. במידה ורוצים דווקא להטיס את הציוד אל מקום המגורים החדש ניתן גם כן להיעזר באיגל שיפינג, שכן הם מבצעים משלוחים ממדינה למדינה בצורה חלקה ומהירה, דרך הים או האוויר, ונותנים לכם ראש נקי להתעסק בעניינים החשובים באמת. איגל שיפינג מבצעת כל סוג של שילוח בינלאומי ואף שילוח של יצירות אמנות.

ואם אתם מחפשים אכסון – טוב, עם זה אנחנו פחות יכולים לעזור… לכל שאלה או בעיה, אנו נשמח לעמוד לרשותכם בהיותינו חברת שילוח מובילה בתחום.

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il