שירותי אחסנה בהרצליה יכולים לספק פתרון זמני או פתרון לטווח הארוך, בהתאם לצרכים שלכם. מי זקוק לשירותים אלו ומדוע? ובאילו מקרים שירותי אחסנה יספקו את הפתרון האטרקטיבי ביותר?

החיפוש אחר שירותי אחסנה בהרצליה יכול להתבצע מסיבות רבות, ביניהן אלו הבאות:

אחסנת ציוד עבודה וספורט

אם אתם חובבי ספורט כמו סקי או גלישה ויש לכם ציוד רב, אתם ודאי יודעים שעליכם לשמור על הציוד הזה באמצעות אחסון ראוי. שירותי אחסון יכולים לעזור לכם אם הבית שלכם קטן או חסר את שטח האחסון הדרוש עבור כל הציוד שלכם. אפשרות של אחסון מתאימה גם כאשר אתם עצמאיים או פרילנסרים ובבעלותכם ציוד עבודה. ניתן למצוא יחידות אחסון להשכרה במחירים שווים לכל כיס, וכך לשמור על הבית מרווח בעוד שהציוד שלכם שמור היטב במתקן שמור, מטופח ומאובטח.

מעבר למגורים משותפים

סיבה נוספת לשימוש בשירותי אחסנה היא מעבר למגורים משותפים. רבים הזוגות שמנסים לעבור לשלב הבא: שלב המגורים המשותפים. למרות הרצון הטוב והאהבה, בשלבים ראשוניים של המעבר עשויים להתגלות ספקות הנוגעים להצלחת הסידור, לכן יכול מאוד להיות ואף טבעי שכל אחד מבני הזוג ירצה לשמור על כל הציוד והרהיטים זמינים. לפחות באופן זמני. שירותי אחסנה יכולים לשמש כמעין רשת ביטחון, כך אם חלילה הקשר לא יצלח, הציוד שלכם יהיה נגיש עבורכם ותוכלו בקלות להוציא אותו מהאחסון ולהתחיל מחדש.

המתנה למעבר דירה, טיסה לחו”ל ורילוקיישן

לא תמיד החיים שלנו יהיו מסונכרנים בצורה מושלמת כך שכל החלקים בתמונה ישתלבו באופן מדויק. מצבים כמו המתנה למעבר דירה, יכולים להתרחש: כבר קרו מקרים בהם משפחות, זוגות או בודדים נאלצו לפנות נכס קיים ולהמתין עד יום המעבר לבית החדש. גם כאן שירותי אחסנה מספקים פתרון מושלם, מאובטח ויעיל. במידה ומעבר הדירה הוא להרצליה מומלץ בהחלט לחפש אחר חברת אחסנה בהרצליה, כך כל הציוד והרכוש שלכם יהיו קרובים ליעד ובשעת השין תוכלו להעביר אותם במהירות. ואם בתקופת המתנה עסקינן, שירותי אחסנה מתאימים גם לאנשים שמבצעים רילוקיישן ורוצים לשמור על הציוד שלהם ליום שיחזרו וגם לכאלו שטסים לחו”ל לזמן בלתי מוגבל.

הכנת בית למכירה – פינוי מקום בבית

הכנת הבית למכירה זו פעולה חשובה, שכן היא עשויה להשפיע על נכונותו של הקונה הפוטנציאלי לקנות את הבית ולשלם את המחיר שאתם מבקשים עבורו. בעת הצגת הבית חשוב לשמור על החללים השונים כמה שיותר ניטרליים וגם בכך שירותי אחסנה יהיו אטרקטיביים. שדרוג הנכס על ידי פינוי רהיטים וחפצים לא נחוצים זו דרך מאוד יעילה למשוך קונים פוטנציאליים ולקבל הצעות מחיר. פעולה זו תוביל למכירה מהירה במחירים המבוקשים. מלבד הכנת הבית למכירה ניתן לפנות חפצים למטרות שונות ומגוונות כמו למשל הכנת חדר לתינוק, עיצוב משרד ביתי ועוד.

מעבר לבית אבות או דיור מוגן

אם אתם או יקירכם הגעתם לגיל הזהב, יכול מאוד להיות שאתם שוקלים את האפשרות לשינוי אורח החיים, לרבות מקום המגורים. בגיל זה רבים אשר רוצים ליהנות מהחיים ולנצל את הזמן הפנוי ולכן עוברים לבתי אבות או למסגרות דיור מוגן. החלטה זו טומנת בחובה יתרונות כמו היכרות עם אנשים חדשים, נוחות ופעילויות פנאי רבות. כחלק בלתי נפרד מהמהלך בוחרים לאחסן את הציוד והרכוש בשירותי אחסנה ייעודיים, מכיוון שלא תמיד ישנו מקום לכל החפצים “מהחיים הקודמים”. שירותי אחסנה הם פתרון פרקטי ויעיל במיוחד אם ברצונכם לעבור לתקופת ניסיון, תוך שמירה על האפשרות לחזור הביתה במידה ומגלים שהניסיון לא צלח.

אחסון תכולת הדירה בעת שיפוץ

עם השנים עלינו להתאים את הבית לצרכים המשתנים ולכן שיפוץ הוא האופציה הטובה, כזו שחוסכת זמן רב ומעברים מיותרים. למי מכם שלא עבר את החוויה, במהלך השיפוץ יש לרוקן את הבית מציוד ותכולה וכמעט בלתי אפשרי להתגורר בו. בזמן שאתם מתארחים אצל בני משפחה, חברים או חדר בבית מלון בהרצליה, תוכלו לאחסן את הציוד שלכם בשירותי אחסנה בהרצליה לפרק הזמן הנדרש. שירותי אחסנה זמינים עבורכם גם לזמן ארוך וגם לזמן קצר ומציעים לכם שקט נפשי רב.

בין אם מדובר בפתרון אחסון זמני ובין אם לטווח הארוך, שירותי אחסנה מאפשרים לכם לעבור שלבים בחיים ולדעת שהחפצים, הציוד והרכוש שלכם נמצאים בידיים טובות. חברת איגל שיפינג היא המחסן היחידי בהרצליה, ותשמח לעמוד לשירותכם עבור כל צורך ומטרה.

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il