יבוא אישי מסין

מוכנים? הגיע הזמן לקפיצת מדרגה! עם שירותיה של איגל שיפינג תוכלו לעשות זאת בצורה פשוטה: אם לצורך פרטי ואם לעסקי או מסחרי אנו נעזור לכם לייבא הכל מסין וליהנות מאיכות בלתי מתפשרת ומחיסכון מרבי.

ב- 30 שנות ניסיון הבנו שגם תחומים כמו שילוח בינלאומי עוברים שינויים שעלינו להיות ערים להם. ואחד השינויים הגדולים ביותר שחל על הענף החל כשסין נכנסה לתמונה והפכה ליצרנית מובילה. פתרונות השילוח המתקדמים והיעילים, לצד השירותים המקצועיים שלנו מאפשרים לכל מי שרוצה בכך לייבא לארץ אינספור מוצרים בייבוא אישי החל ביבוא פרטי ועד ליבוא מסחרי, ולחסוך אלפי שקלים על פערי תיווך.

מתכולת בית ועד סחורות – עולם של אפשרויות בלתי מוגבלות

בין אם חלמתם לרהט את בית החלומות בריהוט איכותי במחירים משתלמים ובין אם אתם מעוניינים לרכוש סחורה לחנות שאתם פותחים במחירים נמוכים, סין היא הכתובת. מדובר ביעד מועדף על אנשים פרטיים, יזמים, אנשי עסקים, מעצבים, אדריכלים, אולמות, בתי מלון או כל מי שרוצה לצאת ל”שופינג” גדול ומוזל, מכל סיבה שהיא. ככל שחולפות השנים איכותם של המוצרים המיובאים מסין רק הולכת ומשתפרת ולכן מדובר בעסקה משתלמת שכדאי לשקול. אנו נשמח ללוות אתכם לאורכו של התהליך ואף נסייע לכם למצוא ספקים מקצועיים ומנוסים ולהם זיקה ישירה לעולם שלכם. 

כל הסיבות לבחור בנו

יבוא אישי מסין זהו תהליך ולו שלבים רבים ביניהם: בחירת ספקים ומוצרים, ביצוע בקרת איכות, שליחת המוצרים לארץ ועוד. לכן אין זה מן הנמנע ונדרשת עזרה מחברה מקצועית שפשוט יודעת ומבינה מה צריך לעשות. באיגל שיפינג אנו מציעים לכם פתרונות. פתרונות שילוח  מתקדמים ושיתופי הפעולה שלנו עם גורמי מפתח בשוק הם שיהפכו את התהליך למהיר, יעיל ואיכותי מתחילתו ועד סופו. בשורה התחתונה: אנו נדאג לכם ולצרכים שלכם, נכוון אתכם למציאת ספקים בעזרת הידע שלנו והכל – תוך שמקפידים על נהלי בטיחות ושומרים על הסחורה שלכם מכל משמר.

לעזור לכם זו השליחות שלנו

אולי אנחנו לא המצאנו את הגלגל אך עדיין אנו נחשבים לחברה מובילה בתחום היבוא אישי מסין ולא בכדי. לאורך 30 שנות ניסיון יצרנו המון קשרים ואנו מודעים לכל האותיות הקטנות, השורות התחתונות והדגשים שיש לשים אליהם לב כדי שהתהליך יתנהל על הצד הטוב ביותר. אנו נשמח ללוות אתכם, לדאוג עבורכם לבירוקרטיה וללוגיסטיקה ולספק שירותי עמילות מכס מלאים, כך שאתם לא תצטרכו לדאוג לכלום, ולעבור אתכם את כל השלבים הכרוכים בתהליך. בעזרת השירותים המקצועיים שלנו, הצוות החרוץ והניסיון ארוך השנים, תהיו בטוחים שתהליך היבוא יתקצר במידה משמעותית.

באיגל שיפינג מספקים מעטפת שלמה של שירותים מקצועיים מתוך מטרה אחת מרכזית והיא -להקל עליכם. אנו נדאג לטפל בכל שדורש טיפול, עד לרמת הפרט הקטן, כדי שתהליך היבוא האישי יתנהל על הצד הטוב ביותר.

 

 



 

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

איגל שיפינג - שילוח, רילוקיישן ואחסנה

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il

איגל שיפינג ( א.מ.י ) בע”מ

נתיבות 11, הרצליה

4610302

ת.ד 449

 

פרטי התקשרות:

 טלפון משרד  09-9514555

פקס 09-9516444

 

צרו קשר במייל:

info@eagle-shipping.co.il